Tuesday, May 26, 2009

Musim itu datang lagi...

Ye..musim itu datang lagi. Dan pastinya ia bermula pada hujung minggu ini kerana hujung mingu inilah bermulanya cuti sekolah.
Musim apa? Apalah lagi..musim kenduri kahwin @ musim orang mengadakan majlis perkahwinan. Hmm..musim ini di hujung minggu ini sahaja saya ada 6 jemputan.. 2 dijemput secara virtual di laman Friendster dan 4 lagik diundang melalui kad jemputan yang sangat menarik. Sape yang mengundang saya?

30 mei 2009
  • syida di teluk intan, perak. (kawan sekolah rendah saya)

  • noor faizah @ eija di pekan, pahang. (kawan di UKM)

31 mei 2009

  • norsyakirah di teluk intan, perak. (kawan sekolah rendah saya)

  • monaliza di sabak bernam, selangor. (kawan di UKM)

  • marianie @ mie di kajang, selangor (kawan di UKM)

  • irfana kabir ahmad di jitra, kedah. (kawan di UKM)
Hmm..disebabkan kekangan waktu dan tempat..jadi sebuah majlis sahaja yang akan saya pergi. Jadi..kemanakah saya akan pergi? Hehe..tunggu. InsyaAllah saya akan pergi ke sebuah perkahwinan sahabat baik saya. Nanti saya update majlis tu ekk..mesti sangat menarik dan meletup..!hehe..

Kepada semua sahabat dan sesiapa sahaja yang akan melansungkan perkahwinan pada musim ini

SeLamaT PenGantiN BaRu! semoGa KaliAN BahaGia hinGGa akHir HaYat..

4 comments:

Aizam Aiman@Leeya Myra said...

ye, musim yang sungguh mencabar, sudah ada skema jawapan? :P

~CeRiTa FaSHiHa~ said...

hmm..skema jawapan sama seperti biasa kot..haha

happyichigo♥ said...

aish betul lah shilla..aku pun banyak sgt undangan..dlm sehari ade 3-4 jemputan..

nanti gi kedah baik2 jln ye shilla!

~CeRiTa FaSHiHa~ said...

dira..
tak sure lagik dpt p ke tak kenduri fana..ada prob sket
so tak sure lagik entry kenduri fana dpt kuar ke tak..huhu