Wednesday, October 8, 2014

Jubah Adelia 2

Jubah Adelia 2
Harga: RM99 sepasang
*free postage seluruh Malaysia
*saiz dr SS - XXXL ( bergantung kpd stok)
*material: high quality lycra
*nursing friendly (1 zip di dada)
*wudhu' friendly

Berminat: whatsapp/sms/telegram 0173249676













Tuesday, September 30, 2014

Jubah Lilia

Jubah Lilia

Harga: RM95 sepasang

*free postage seluruh Malaysia
*saiz dr SS - XXXL ( bergantung kpd stok)
*material: campuran cotton dan satin
*nursing friendly (2 zip di dada)

Berminat?

Hubungi/sms/whatsapp/telegram 0173249676 (shilla)





Saturday, September 13, 2014

Jubah Ayraa

Assalammualaikum...

Jubah Ayraa untuk dijual.
Material lycra Korea.

Harga: RM99 free postage seluruh Malaysia.

Nursing friendly and wudhu' friendly.

Saiz from SS - XXL.


 











Jubah Palestin

Assalammualaikum semua.
Saya suka mengikuti kisah saudara kita di Palestin.

Sehubungan dengan itu, saya di sini ingin mnjual jubah Palestin yg mana jubah ini mengambil inspirasi dr bendera Palestin.

Harga: RM139 sehelai (sama harga utk lelaki @ perempuan)
Postage: RM6 (SM ) / RM9 (SS)
Material: cotton best

Boleh hubungi saya di nombor 0173249676 untuk pertanyaan atau info. ( whatsapp/sms/telegram)

Oh ye... RM10 akan disalur ke Tabung Palestine.




Saturday, July 12, 2014

Arissa shawl from TDL

Tudung utk hari raya anda!

Tudung Arissa dr TDL.. 
Cantik dan mudah dipakai. Ini adalah instant shawl. (Mcm syria... sauk ke muka, lilit dan pin)
Ada 8 warna semuanya...
pm di fb or whatsapp/sms 0173249676 utk info.


Harga: RM65

Postage: RM6 (SM)
RM9 (SS)


Panjang: +-155cm

Lebar: +-75cm
Saiz muka: +-52cm
Material: chiffon georgette

Kalau berminat bolehlah whatssap/sms saya 0173249676 utk info selanjutnya..



AR 001
Deep pink + soft pink


 AR 002
Green + light green


 AR003
Tan + pale violet red


 AR 004
Lemon + maroon


 AR005
Dark turqoise + deep purple


 AR006
Medium orchid and peach


AR007
Dark choc + turqoise


AR008
Black + white





Monday, June 30, 2014

Ramadhan 1435H

Assalammualaikum..
Ramadhan datang lg...
Alhamdulillah sempat lg saya berpuasa di tahun ini...dan lebih istimewa kerana saya berpuasa di bumi Borneo...pengalaman...walaupun berjauhan dr family.. 

Oppss...jgn jeles org di Semenanjung..saya berbuka awal dr anda.. :)

Sempena bulan puasa ni, nk share 1 article menarik.. 
Klik sini. (http://quranicgen.com/sister/jangan-ditangisi-haid-itu/)
Nnt baca k!

Semoga amal ibadah kita diterima Allah di sepanjang bulan ini ..amin... 



Thursday, June 19, 2014

Supermarket

Kalau di Semenanjung ada hypermarket or supermarket Giant..
cuba teka kat Betong ni ada supermarket apa?
Tesco? salah...
Jusco...salah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Yeap!!! 
Doremon!




Sunday, April 20, 2014

Jalan-jalan Kuching


Sekolah cuti 4 hari..sempena Good Friday & Easter Moday ( + Sabtu Ahad)
Tujuan utama nak p amik kete housemate saya.. beliau pos dr Semenanjung. Dah sampai then kawan yg ada di Kuching amikkan dulu. 

Petang tu kami jalan2 di Pantai Santubong. Ramai juga org..mgkn sbb cuti pjg.. 







Berhadapan dgn Pantai Santubong ialah Kampung Budaya Sarawak. Tp ms kami pegi dah tutup. Next time la pegi.. Bergambar jelah.



Esoknya travel sendiri dgn kereta..hehe...jadi org Kuching kitak. apa nk susah...GPS kan ada..hehe..

So kami p jln2 d Waterfrot, naik perahu, pegi kedai kek lapis..then balik rest di hotel. Malam tu kami bermalam di Dormani Hotel. Bilik standard harga RM168. Ok juga hotel tu..berdekatan dgn Waterfront, Top Spot etc.. so senang nk jalan2..tp mlm tu hujan...so x dpt le nk jln2 sgt..juz pegi dinner dkt kedai makan dpn hotel. Mkn nasi kerabu u olls..ha..ada gak nasi kerabu kt Kuching..alhamdulillah sedap.





Kedai kek lapis..rambang mata nk beli yg mana 1..



Port wajib amik gambar. 




Antara tempat2 lain kami jalan.. Waterfront, Dewan Undangan Negeri, Astana

#pray4MH370...
tetiba

Nnt cerita lg ye...masa terbatas sikit skrg. Sorry..